מצלמות התח"צ בבני ברק: נהגים קיבלו קנסות מופקעים

אבי יעקב No Comments on מצלמות התח"צ בבני ברק: נהגים קיבלו קנסות מופקעים

עובדי ומבקרי מתחם העסקים בעיר בני ברק – יוצאים למלחמה בעירייה על רקע הצבת מצלמות התחבורה הציבורית אותן הציבה עיריית בני ברק, מה שהתגלה לדבריהם כהר כסף חדש | נהגים דיווחו על עשרות דוחו"ת בגובה אלפי שקלים בפנייה למתחם העסקים שנתיבו הפך לנתיב תח"צ | עו"ד ערן דמרי שמוביל את המאבק אומר ל'קול חי": "נצא למלחמה עד אשר הקנסות יבוטלו במלואן"

מגדלי בסר בבני ברק צילום: פלאש 90
10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עושק מכוון? מאות מתושבי בני ברק העובדים או באים לסידורים וקניות במתחם העסקים ב.ס.ר שבפאתי העיר, מעידים כי הם קיבלו קנסות כבדים ממצלמות החדשות שהוצבו על נתיב התחבורה הציבורית המוקמות על כביש ז'בוטינסקי ממזרח למערב, בכניסה למתחם העסקים הגדול המספק פרנסה וארנונה גבוהה לעירייה.

האנשים שמרכזים את הנושא טוענים כי מדובר בעניין שערורייתי ובלתי מתקבל על הדעת: "אני יכול לומר לך שעד כה הצטברו אצלי קנסות של נהגים בסך של כ- 200,000 ש"ח", אמר אדם שעוסק בנושא ל"קול חי". "אפשרו לכולם לנסוע פעמים רבות בנת"צ, ובמקום לשלוח בזמן את הקנס הראשון בסך 500 ש"ח בכדי שהנהג יפנים וילמד להבא, שלחו לו ביום מן הימים קנסות רבים באלפי שקלים" הוסיף האיש שעובד למתחם וחטף דו"ח ממצלמות העירייה.

המצלמות על הנתיב המדובר 

עו"ד ערן דמרי, לענייני תעבורה שיושב במגדל ב.ס.ר 4  החליט להרים את הכפפה ולהילחם בעיריית בני ברק, וזאת בעקבות פניית פעילים חברתיים ומאות פניות שבאו לפתחו מנפגעים רבים שקיבלו קנסות על הנסיעה בנת"צ בדיוק לקראת הפניות למתחם. "הניסיון השפל אשר שמו להם למטרה לעשות עלינו קופה שמנה והכנסות מקנסות לקופת העירייה לא מתקבל על הדעת – זאת במקום למגר את התופעה" אומר גורם המעורב בעניין ומשתף פעולה עם פעילותו של דמרי.

 

הפעיל למען זכויות העובדים במתחם מספר, כי הוא חקר היטב את כל נושא המצלמות ותקינותן. "לאור התנהלותה השפלה של העירייה שלא בהתאם לדין ופרט שלא בהתאם לדיני התעבורה והחלטנו שאנחנו יוצאים למלחמה נגדם". הוא הוסיף: "בשל העובדה כי מאות הנקנסים מעוניינים שהעירייה תבטל את כלל הדו"חות ולא "יעשו טובה" כביכול ויבטלו אחד, או יפחיתו מהקנס דמרי מזמין את כל הנקנסים להצטרף לקבוצה שפתח ובכך ייווצר לחץ ציבורי משמעותי".

עו"ד ערן דמרי אמר ל"קול חי" בתגובה לפרסום הדברים: "כעו"ד תעבורה שמשרדו ממוקם במתחם ב.ס.ר בבני ברק, פנו אלי בחודשים האחרונים מאות נהגים במתחם והתלוננו כי קיבלו קנסות רבים 10, 20 25 על הנסיעה בנת"צ ממזרח למערב.

נהגים רבים שפנו אלי ציינו מפורשות כי אין דרך ואפשרות זהירה לפנות למתחם מבלי קודם לכן לעלות בצורה זהירה על הנת"צ. עוד התלוננו נהגים רבים כי עיריית בני ברק שמה את המצלמות הללו בכדי לאכוף דווקא את הנהגים שפונים למתחם.

כעו"ד בתחום התעבורה בחנתי את הנושא, את טענותיהם של הנהגים, התנהלות העירייה והאכיפה ואני בוש ונכלם לגלות כי עיריית בני ברק מבצעת אכיפה על הנת"צ בדיוק בכניסה ובסמוך למתחם, ביציאה מתחנת הדלק, זאת בכדי להעשיר את הכנסות העירייה מקנסות.

ואם בכך לא די, אני זועם על דרך פעולתם, העירייה אפשרה לנהגים לעלות על הנת"צ ובמקום לשלוח להם את הדו"ח הראשון כדי לחנך אותם שילמדו לפעמים הבאות, מה עשתה העירייה, שלחה לאחר חודש חודשיים כמות דוחות לנהגים אשר כל אחד מהם מסתכם ב-500 ש"ח ואם מדובר ברכב חברה אזי פי 4 לדוח המסתכם ב 2,000 ש"ח.

לאחר שחקרתי את הנושא לעומקו החלטתי להוביל את המלחמה שלי במחדלי עיריית בני ברק ועושק הנהגים המגיעים למתחם.  פתחתי קבוצה של נפגעי ז'בוטינסקי ובתוך פחות משעה הקבוצה התמלאה עד סופה בנהגים שהפכו קורבנות של עושק עיריית בני ברק.

בימים אלה ובתמיכת כל הנהגים שנכוו בקנסות רבים, אנו נצא למלחמה עד אשר הקנסות יבוטלו במלואם. לא ביטול של אחד שניים ולא הסדרי פשרה לשלם מחצית מהדו"ח…. או הכל או כלום".

 

לפני כמה ימים פנינו לעיריית בני ברק לקבלת תגובה לטענות הנ"ל אך טרם נענינו. לכשנקבל אותה, נעדכן.



0 תגובות